lördag 12 juli 2008

Inget rep...

Idag blev det inget rep som jag hade trott, Luddo har tillfälligt för dagen bestämt sig för att bo i Göteborg och utan trummis blir det svårt att spela. Ingen som håller takten och håller alla sammanhållna, då blir det lätt kaos. Så då har man suttit hemma istället, just nu sitter jag och håller på med en ny text som känns som att den kommer att kunna bli något. Än så länge känns den bra i alla fall. Sen ska jag fortsätta med min artikel om Gothenburg Metal för webzinen Sound of Metal där jag är skribent.

Ni kan få ett litet kort urdrag ur texten (som kan komma att ändras innan den är klar):
I need to learn my way.
Need to teach myself how to live my life.
Where am I heading in my own decay?
In this darkness I'm crawling.

1 kommentar:

Angelica Samuelsson sa...

Har du hannes rognås msn ? om han nu har en hehe :P